پوش فیت پلی ران اتصال

پوش فیت پلی ران

پوش فیت پلی ران اتصال

از خصوصیات سیستم فاضلاب ساختمانی پوش فیت پلی ران می توان به ضد خوردگی و زنگ زدگی آن اشاره کرد؛ پوشش این اتصالات دارای حداقل صدا، کاهش ارتعاش، افزایش پایداری، تسهیل در امر اجرا و تطابق پذیری با انواع لوله و اتصالات فاضلابی استاندارد می باشد و در مقابل آتش سوزی از خود مقاومت نشان می دهند. این لوله ها دارای استاندارد B1-DIN4102هستند.

تنوع ابعادی آنها از نظر قطر لوله و اتصالات ۴۰ تا ۲۰۰ میلیمتر از لحاظ زوایا ۱۵، ۳۰، ۴۵، ۶۷، ۸۷ درجه و طول لوله ها ۳۰۰ تا ۳۰۰۰ میلیمتر می باشد. از خصوصیات دیگر سیستم پوش فیت می توان به آب بندی پایدار و قابل اعتماد حتی در شرایط لرزش های غیر مخرب، نشست ساختمان،
عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان به دلیل سبکی آن، عدم انسداد و گرفتگی مجاری و قابلیت آبرسانی و آبیاری تحت فشار اشاره نمود.

مزایای پوش فیت پلی ران

ترکیبات شیمیایی مواد فاضلابی بگونه ای است که در مرور زمان بدلیل بالا بودن PH باعث پوسیدگی بسیار موار پلیمری می شود. بسته این پوسیدگی بسته به اینکه PH فاضلاب تا چه اندازه بالا رود که در مورد فاضلابهای شهری باید گفت که این عدد گاهی به ۱۲ هم می رسد می تواند متغیر باشد. یکی از مزایای پوش فیت پلی ران مقاومت بسیار بالای آنها در برابر موارد شیمیایی خورنده و مستحلک کننده موجود در فاضلاب است.

 

خواص مکانیکی پوش فیت پلی ران

پوش فیت پلی ران طبق استاندارد ISO1183 با دانسیته ۹۳۳ کیلوگرم بر متر مربع و از پلی پروپیلن با تنسایل خستگی ۳۹ و تنش تسلیم ۴۰ نیوتن بر میلیمتر مربع تولید شده است. پوش فیت پلی ران در تست مقاومت در برابر ضربه در دمای اتاق تا ۶۰ کیلوژول بر متر مربع مقاومت نشان می دهد

لوله های یکسر سوکت پوش فیت پلی ران پلی ران از جنس پروپیلن هستند وخاصیت ضد آتش دارند. این لوله ها در سایزهای ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰، ۱۲۵ و ۱۶۰ در بازار یافت می شوند.

قيمت – ريال/Price – Rial کد کالا /Code طول cm. /Length cm. قطر اسمی mm.
۷۰۰-۰۴۰-۰۳ ۳۰ ۴۰
۷۰۰-۰۴۰-۰۵ ۵۰ ۴۰
۷۰۰-۰۴۰-۱۰ ۱۰۰ ۴۰
۷۰۰-۰۴۰-۲۰ ۲۰۰ ۴۰
۷۰۰-۰۴۰-۳۰ ۳۰۰ ۴۰
۷۰۰-۰۵۰-۰۳ ۳۰ ۵۰
۷۰۰-۰۵۰-۰۵ ۵۰ ۵۰
۷۰۰-۰۵۰-۱۰ ۱۰۰ ۵۰
۷۰۰-۰۵۰-۲۰ ۲۰۰ ۵۰
۷۰۰-۰۵۰-۳۰ ۳۰۰ ۵۰
۷۰۰-۰۷۰-۰۳ ۳۰ ۷۰
۷۰۰-۰۷۰-۰۵ ۵۰ ۷۰
۷۰۰-۰۷۰-۱۰ ۱۰۰ ۷۰
۷۰۰-۰۷۰-۲۰ ۲۰۰ ۷۰
۷۰۰-۰۷۰-۳۰ ۳۰۰ ۷۰
۷۰۰-۱۰۰-۰۳ ۳۰ ۱۰۰
۷۰۰-۱۰۰-۰۵ ۵۰ ۱۰۰
۷۰۰-۱۰۰-۱۰ ۱۰۰ ۱۰۰
۷۰۰-۱۰۰-۲۰ ۲۰۰ ۱۰۰
۷۰۰-۱۰۰-۳۰ ۳۰۰ ۱۰۰
۷۰۰-۱۲۵-۰۳ ۳۰ ۱۲۵
۷۰۰-۱۲۵-۰۵ ۵۰ ۱۲۵
۷۰۰-۱۲۵-۱۰ ۱۰۰ ۱۲۵
۷۰۰-۱۰۰-۲۰ ۲۰۰ ۱۲۵
۷۰۰-۱۰۰-۳۰ ۳۰۰ ۱۲۵
۷۰۰-۱۶۰-۰۳ ۳۰ ۱۶۰
۷۰۰-۱۶۰-۰۵ ۵۰ ۱۶۰
۷۰۰-۱۶۰-۱۰ ۱۰۰ ۱۶۰
۷۰۰-۱۶۰-۲۰ ۲۰۰ ۱۶۰
۷۰۰-۱۶۰-۳۰ ۳۰۰ ۱۶۰

 

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *